reklamacja zakupów
25/01/2023 Autor admin Wyłączono

Polacy nie boją się reklamować zakupów

Prawie co drugi Polak w ciągu roku miał zastrzeżenia do zakupionych produktów. Zwykle chodzi o okazje podczas sezonowych wyprzedaży. Dowiedz się, kiedy najczęściej dokonujemy reklamacji.

Sprawdziliśmy wyniki badania Webcon, „Reklamacje i zwroty po polsku”. Okazuje się, że najczęściej zwracamy produkty po wyprzedażach sezonowych i Bożym Narodzeniu. Nie boimy się reklamować zakupów, jeśli nie spełniają one naszych oczekiwań. W ciągu 12 zastrzeżenia zgłosiło 47 proc. konsumentów, a reklamacji usług dokonało 27 proc. ankietowanych.

Kiedy reklamacji jest najwięcej?

Przełom roku to pracowity okres dla sprzedawców. W ciągu roku niemal połowa z nas dokonała choć jednej reklamacji produktów. Najczęściej zwracamy lub reklamujemy rzeczy kupione podczas wyprzedaży sezonowych (10 proc.), w okresie świątecznym (4 proc.) i na promocjach związanych z Black Friday (4 proc.).

KwK, f: HutchRock / pixabay